Andra dagen på högskolan!

Hejsaan!
.
Idag var min andra dag på högskolan!
Den har gått bra, men har ju inte fått böckerna så är på tok mindre påläst än många av dom andra är.
Nu har jag lyckats låna en bok från biblioteket iaf.
Den är på 230 sidor ca och ska vara utläst till på fredag, jag har läst 20!
Eller ja, är på sidan 33 men den började nog på sida 10.
Men nu är jag trött på att läsa! haha.
Nog för att det var spännande, handlar om etik i basal omvårdnad.
Men jag är inte gjord för att läsa vetenskapliga böcker. Vi får väl se hur det går :P Nu har jag ju läst lite iaf.
haha.
Jag har träningsverk som fan med, måste var för jag sket i stretchingen igår.
Ville bara hinna hem snabbt till Leo innan han skulle sova.
.
Kommer bli mycket med skolan nu och det kommer vara kämpigt! Borde egentligen sätta av hela den här helgen till plugg, men jag vill verkligen att lördag ska bli av!
Får läsa och plugga när jag sitter på tåget :).
och när jag kommer hem, och på fredag kväll.
.
Trött som en skurk är jag iaf nu och dessutom sjuk, har öroninflammation tror jag.
Men jag får överleva på ipren för jag måste gå till skolan.
Men Leo börjar också bli sjuk, hade 38.1 i feber idag, får se vem som får stanna hemma med honom :/.
För det känns som om jag verkligen inte KAN stanna hemma. Då missar jag för mycket.
Herregud, hur ska detta gå?
Hoppas jag är piggare imorgon, väntar ett samtal nu klockan 21 el 21:15.
Sen ska jag lägga mig i sängen och försöka fortsätta läsa om etik i basal omvårdnad.
.
Nej, nu ska jag hitta på något annat i 1 eller 16 minuter! haha..
Kram på er!
Och extra kram till mormor, morfar och farmor!
Syster får en extra tanke idag med, hoppas att hon har det bra i skåne.
Hon är saknad här iaf!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0