Underbart!

Nu mår jag toppen!
Kändes lite jobbigt innan.
Kanske blodsocker som spökar?
Men nu har kvällen varit toppen!
Har varit med Linda :D och pratat med min sötnos och så bakade jag en ostkaka enligt lchf som blev helt underbart go med lite blåbär till! Mumsfillibabba!
Men nu är jag helt blå om fingrarna ! haha
JAAA, jag åt blåbären med fingrarna ;).
Och imorgon kommer Jani hit! ;D.
Jag har en känsla av att detta kommer bli en jättebra helg!
.
Satt och kollade lyxfällan med Linda förut och HERREGUD!
Jag är fruktansvärt glad att jag har föräldrar som lärt mig värdet av pengar på sätt och vis! Att man måste jobba för dom och att inget kommer gratis! Jag är glad att dom har lärt mig värdet av att inte handla på kredit! Att dom har lärt mig att inte låna mer än jag kan betala tillbaka! Att dom kan ta hand om pengar och att jag kan det någorlunda jag med!
Pengaproblem hoppas jag att slippa!
Kommer aldrig handla för mer än jag har!
Skulder och kronofogden och jag kommer aldrig talas vid!
Började nästan längta tillbaka till jobbet på mcdonalds när jag såg det programmet idag! haha
.
MEN nu ska vi satsa på att jobba inom vården!
Får förmodligen försöka söka mig till äldrevården till sommaren.
Får se hur det går. Denna sommaren behöver jag verkligen jobb men är så svårt med Leo.
Var ska jag göra av honom liksom? Känns taskigt om han ska behöva gå på dagis på sommaren. Kan dom ens det och hur mycket semester Emil har det vet jag inte. Och mamma och pappa vill nog vila lite dom också! Men söka, det skall jag! Hur det går, det får vi se!
2,5 år kvar av plugg, sen hoppas vi på jobb!
Barnmorskedrömmen får nog vänta några år till kanske.
Vi får se!
Kanske kan få jobb på förlossningen som sjuksköterska :D Vet att det iaf jobbar undersköterskor där!
Om 1,5 år är jag undersköterska tror jag eller kanske ett halvår?
Hoppas jag klarar mig igenom denna utbildningen nu! känns svårt men nu ska jag ta med mig boken och lägga mig i sängen och läsa!
KRAM och godnatt!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0