Myshelg!

Har haft en underbar helg :).
Massor med mys!
Fick lagad frukost i lördags och middag dessutom! Klart jag hjälpte till lite men Jani hade ju förlorat vadet med frukosten och middagen ville han faktiskt göra :).
Riktigt gott blev det bägge gångerna!
Sen har vi mest spelat wii, spelat plump och sjuan med Camilla och Dennis, kollat film, legat och pratat och myst helt enkelt! Nu börjar ännu en ny väntan.
11 dagar kvar! Eller kanske 12!
Men det är väl inte så farligt om man jämför med 22!
.
Leo gos har kommit hem nu och han hostar och hostar den stackarn :(.
Men han är såå fiiin! Ligger i sin säng här bredvid mig och jag har bäddat ner honom under ett varmt och skönt täcker.
Han har kommit in i en rätt jobbig period nu. Allt är fel och allt är nej.
Nu vaknade min lilla skrutt och ligger bredvid mig och pratar! haha
Men nu ska jag stänga ner och hoppas vi somnar!
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0