Kebabsallad, chips och idol!

Hej hopp!
Har haft en riktigt bra dag idag :).
Vaknade lite senare än tänkt men kom iväg till biblioteket vid 12.
Fått hem min bok och köpt munsköljmedel :D.
Och pluggat lite men vid 14 tiden ringde dagis och Leo hade feber :(.
Nu på kvällen hade han 40,5, stackarn.
Inte mycket plugg för mig imorgon!
.
Nu kollar jag smått på idol men är inte jätteintresserad så sitter väl mest här =).
Väntar på att Jani ska komma in!
Sen har jag hittat virus eller något på datorn :O.
Men vet inte alls vad jag ska skriva nu faktiskt :P
Haha.
Helt tom på samtal.
Hur ska detta gå?
.
Vet inte vem jag hejar på i idol men tycker inte om Linnea.
Tycker om Daniel :D.
Olle och Elin! Men Elin var inte bra idag.
.
Nu plingade datorn till igen och inga hot hittades :D.
WOW, Jay gör backstreet boys!
Underbart :D
Han skulle fått min röst ikväll om jag brydde mig om sånt!
Rätt in i hjärtat gick den <3.
Backstreet boys var ju mina stora idoler på den tiden.
Wow wow wow är det enda jag kan säga om hans framträdande.
.
Humm
Va ska jag mer säga och skriva?
.
Tenta snart.
Känns läskigt.
Men vi får hoppas på det bästa.
Gäller att ligga i med pluggandet nu.
Och det är ju inte min starkaste sida.
Sen är jag ju rätt snurrig med och blandar ihop allt :P.
Men enligt handbok för hälso och sjukvård står det att man bör byta pvk efter 12-24 timmar.
hahah
det har jag lärt mig idag ;).
.
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0