Fått åka hem tidigare från skolan idag...

Fick åka hem tidigare från skolan idag för pumpen gick sönder !
eller ja, den började läcka men det är ordnat nu!
Ganska oskönt att missa skolan bara och imorgon är ledig hemmaplugg dag.
undrar hur det ska gå..
.
Iaf, satt nu och kollade bak på min blogg på december, januari och februari 08 och 09..
Så mysigt när man la in bilder.
Synd att man inte orkar det längre.
Särskilt för en person som jag som inte orkar läsa :P haha.
.
Hittade dessa bilder bland annat från att jag var gravid.
Jag kan inte förstå att jag var så stor.
Eller att magen var så stor. Som jag minns det så hade jag en rätt liten bebismage :P.
Så fin bild på min syster och Leo :D
Denna otroligt fina bild på Leo och hans moster <3
Haha och Jag!
Vill se sån ut igen!
Men ändå inte, trivs rätt bra nu men hade inte haft något emot att bli smalare :P.
Tur man ska träna ikväll.
Men det va hur längesen som helst som jag la ut bild här har jag insett så jag slår på stort och lägger in några relativt nya bilder.

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Fiina bilder!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-10-12 @ 12:11:00
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0