Helg! :)

Helg, härliga helg!
:)
Idag har varit en bra dag. Fått mycket gjort men det känns inte som om jag gjort något särskilt mycket.
Vaknade och lekte med Leo imorse tills mamma och pappa och då gick vi upp till dom och hade frukost på sängen. Jag somnade faktiskt i pappas säng då. Sen visade det sig att jag tydligen var rätt hög i blodsocker och jag kändes typ som att jag inte klarade någonting, hade ingen som helst kraft i armarna. Inte konstigt att man är seg och inte orkar någonting då. Det läkte från pumpen. Fick bytt infusionsset och sen gick vi och tränade mamma och jag. Hann städa lite med. Sen handlade jag lunch och lagade den. Sen viiiilade jag!
Nu har vi städat färdigt och adventspyntat =) och så sitter jag äntligen här igen och lyssnar på julmusik! Mysigt.
.
Känner mig nervös inför nästa helg!
Vill att den ska komma snabbt!
Men samtidigt är det så mysigt att ha lilleman hemma så jag längtar inte! haha.
.
KRAM
<3

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0