Tenta..

Idag har det varit tenta.
Kändes inte som om det gick så bra, men men.
Får väl se hur det gick när jag väl får tillbaka den.
Vet redan några fel jag gjorde.
Det är nackdelen med att åka hem med Carolina :P haha
Då får man veta vad för fel man gjort.
Men vet att jag har en del rätt med. Och har ju iaf svarat på alla frågorna!
Vissa frågor kändes helt orelevanta helt ärligt.
Idag kommer Jani hit :D Äntligen!
.
Nu har jag ätit lite lunch och försöker få upp sugen till att städa.
Det går väl sådär men är bara att hugga i om en stund.
Men trött är jag fast jag gick och la mig klockan 21 igår!
Somnade ju inte fören tidigast 23.30.
Men ska kolla blodsockret så det inte beror på det.
Kanske är låg. Skulle inte vara helt otroligt eller konstigt.
.
Idag ska Leo hem till Emil med :(.
Usch.
Känns inte som om jag får någon tid alls med den godingen längre.
Men men ska komma igång med städningen och sen ta hem älsklingen!
<3
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0