Mysdag men jobbig!

Idag har Leo varit hemma från dagis.
Dagis hade stängt så han var hemma.
Jag känner mindre och mindre sug nu för tiden att blogga faktiskt.
När allt går smidigt så skriver man ju mindre och mindre.
Vi har bara varit inne i dag för det har stört regnat.
Och jag har fått pluggat en del ändå. Kan alla bedömningsinstrument utantill nu.
Men känner att jag behöver veta mer om virgina hendersson och katie ericsson.
Och säker massa saker mer men vi får se hur det går.
Snart, på fredag, är det ju upp till bevis.
Nu sitter jag här och väntar på att Jani ska komma in.
Och så satte jag upp håret på ett visst sätt innan får att testa om jag kunde själv och det gick väl sådär men det slutade med att jag hade kul framför camen.
Så nu får ni se bilder på mig :P.
Skulle så gärna vilja ha en kamera igen.
Så jag kunde fota Leo och så igen.
Känns mest som om det blir bilder från camen på mig själv nu för tiden :P.
Får tvinga Leo sätta sig framför datorn någon dag snart också.
Känns faktiskt jävligt trist att man aldrig tar bilder längre.
Jag som innan tog bilder på allt.
SEEG Jani är då! :P
Tycker att han borde hunnit komma in nu.
Iförsig skulle han väl laga mat och hinna äta och det tar ju ett tag.
Nu ska jag sätta mig och googla virginia Hendersson och se om jag hittar något intressant.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0