Lusten blir mindre och mindre

Lusten att blogga har varit mindre och mindre nu.
Jag har mått rätt kasst och haft en del för mig så därför.
Men kommer säkert igång någon gång igen.
.
Det har inte riktigt funkat mellan Jani och mig så vi har pratat om det och beslutat att inte fortsätta, eller vi ska fortsätta till den 22. Men det är så gott som slut redan!
Det känns jävligt tråkigt faktiskt. För en sån bra kille hittar man sällan.
Tror dock det var för tidigt för mig att gå in i en relation så igen.
.
Idag har jag träffat min syster igen och märkte att jag saknar henne väldigt!
Och nu ska vi åka och handla! haha.
men kanske skriver mer sen igen :)
Fast behöver plugga om jag orkar!
Ögonen är svåra att hålla öppna nu!
.
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0