Lite paus!

En sån dag!
Full fart!
Varit i skolan mellan 9-16.
lämnar ju Leo på dagis vid 7.30 och tar bussen 7.35, det är lite tajt men klarar det alltid :D. Lämnar honom nog vid 7.20. 16.30 gick tåget hem och jag gick hem till mormor och hämtade hundarna.
Sen när jag kom hem har det varit till att leka med Leo konstant.
Har verkligen inte känt mig på något bra lekhumör idag. Men det har gått :).
Vi har gjort massa kul, läst, lekt med lego, myst och borstat tänderna :P haha.
Nu har jag en liten paus första gången idag :) Leo sitter på diskbänken och kollar på sin morfar som lagar mat och jag sitter här =).
Mitt tålamod börjar ge sig till känna nu också. Humöret går neråt som fan när det jag vill ska hända inte händer. Men får lära mig att tygla det. För egentligen spelar det ingen roll om det händer eller inte.
Men ska ta blodsocker med för det kanske är det som spökar lite också.
.
Så är rätt trött nu. Somnade väldigt sent igår med för jag låg och tänkte och sen hade jag ju sovit länge på morgonen. Det jag skriver hänger inte samman just nu heller känner jag.
Tycker det är lite småsjukt att man kan märka att folk mår bra när man mår dåligt.
Ne nu ska jag pussla med Leo.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0