Klart det skulle bli såhär.

Klart jag ringde!
Klart det var underbart att höra din röst och prata med dig.
Klart att det var ännu jobbigare när vi lagt på igen.
Men känns ännu säkrare att vi kommer ses någon dag nu.
Saker löser sig, det gör det.
Hur det än slutar.
Men börjar ana att jag inte vill att det ska sluta.
Inte än.
Om någonsin.
Skulle väl vilja ha en säkerhet att jag får en chans igen när jag väl hittat mig själv.
Att jag inte måste kämpa och kämpa för dig men inte får något tillbaka.
.
Enough med känslor nu.
Ska försöka undvika skriva om det ett tag men har en känsla av att det kommer misslyckas ;).
Leo är iaf oerhört söt.
Sitter och leker med skumtrasor just nu och säger att det är täcken. Drar isär dom och säger nämen söööööönder! och viker dom och säger vika den och vika upp och tittut när han lyfter dom.
Han är en riktigt sol och världens  finaste unge <3
.
Kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0