Staphylococcus aureus

Hej hopp!
Sitter här och har inte mycket att göra.
Ska snart bege mig till skolan och ha seminarium.
Får se hur det ska gå!
Har ätit samma mackor som igår till frukost idag och det var supergott :D.
Men nu är jag konstigt nog sugen på något igen.
Förstår inte hur det där kan funka för jag gjorde två sådana mackor och belv extremt mätt.
Och nu en timme senare så är jag hungrig igen. Eller sugen.
Är sugen på naturgodis!
.
Sitter iaf här i min nya tröja som jag fick av mamma under helgen när vi var i skåne.
Den är supermysig!
.
Känns otroligt konstigt just nu för jag har inte mycket att skriva.
Inga extremt bra känslor och inga extremt dålig känslor.
Insåg igår att ett inlägg som jag skrivit innan kanske var jättedumt för det framgick nog inte vad jag menade med det. Kanske har sårat en viss person men jag hoppas inte.
Skrev om någon som var EXTREMT irriterande. Men det var inte så jag menade.
.
Saknar även min lillskrutt så sjukt mycket men han kommer ju hem idag :D.
Är ledig imorgon så funderar liiiiiite på att han ska få vara hemma istället för att gå till dagis men jag behöver ju plugga så det kanske inte passar så bra det heller.
Men har saknat honom så det gjort ont.
.
Nu blir det till att plugga bakterier!
Kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0