Nu får det va slut!

Nu får det va slut på sjukdomar och elände!
Nu är jag frisk, sådeså!
Har väl haft det mesta dom senaste dagarna.
Det enda positiva med detta är väl att jag förmodligen gått ner i vikt! haha.
Men, idag har det varit plugg och så har jag spelat mitt mario galaxy som jag fick i julklapp!
Haha, har varit helt inne i det.
Kommer nog vara där ni hittar mig dom närmsta dagarna så fort jag har lite tid över:P.
Och detta, detta är inte tid över. Nu ligger jag i sängen och ska sova!
Med datorn!?
hahah.
Det är inte lätt att vara en upptagen kvinna på 2010 talet.
Snart är det 2011!
Cardia
Fundus
Corpus
Antrum.
Detta går om och om igen i mitt huvud och kommer förmodligen drömma om det.
Magsäckens olika delar. haha.
Men vad dom gör det har jag inte lika bra koll på :P.
Snart är det prov med :(.
Uscha! Men är väl någorlunda förberedd känner jag.
Tur att jag övat så mycket under tiden.
Och en pluggdate med carolina är halvt inplanerad!
Men sen är det grupparbetet med och den muntliga redovisningen :(.
Blllaaahhh!'
Let it be over soooon!
Nu ska jag väl sova, eller läsa lite kanske!
KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0