Längesen!

Nu vart det längesen jag skrev.
Men idag blir det ett inlägg.
Förmodligen inte så långt dock.
Leo har precis lagt sig. Jättetidigt!
Han var verkligen inte på humör nu under kvällen och jag har inte haft ork att ta hand om honom på hela dagen.
Det enda jag orkat göra är att ligga i soffan och halvsova.
Känner för att lägga mig ner nu med.
Men tänkte ladda ner en film och kanske se den.
Känns för tidigt att somna.
Sov till 11 och har dessutom sovit under dagen dessutom.
Vet inte vad det är för fel med mig :S.
Eller alltså, vet ju att jag är förkyld.
Ont i halsen, huvudet, ögonen, öronen och i munnen.
Men har ju inte feber längre.
Borde jag inte bli frisk?
och vissa delar av dagen känner jag mig helt okej och sen är det bara som ett slag i huvudet och jag blir helt nerslagen. Klarar ingenting.
Något pluggande har det ju inte blivit de här dagarna :/.
Vill tillbaka till livet!
Vill ha en frisk jul!
Om 4 dagar är det jul!
Har inte köpt en enda julklapp!
Hipp hurra!
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0