Dagen..

Hejsan!
Känns konstigt när inte facebook funkar.
Har varit en knasig dag idag..
Tror jag sagt olika till alla som jag pratat med :P men så här är det.
Har varit uppe inatt och spytt.
Vi hade ingen ketonmätare hemma så vi skulle åka in till sjukhuset.
För jag har samtidigt legat högt hela natten.
Tillslut blev det iaf så att mamma fick ringa ambulans och dom kom och hämtade mig.
Första gången i mitt liv jag åker ambulans.
Där konstaterades att jag hade hög feber och på sjukhuset konstaterades även ketoner.
Fick ta tabletter för att få ner febern och det va viktigt att äta för att förhoppningsvis bli av med ketonerna.
Så fick iaf åka hem igen sen och det enda jag ville äta var pommes med bearnaissås! haha..
Sen har jag sovit och Leo har fått en ny säng :D
nu ligger jag i soffan och väntar på pappa. Han är och hämtar en ketonmätare.
Vi insåg som sagt idag att vi inte hade någon hemma.
Men nu ska jag kolla lite tv.
Kraaam!!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0