Borttappad!

Tappat bort min studiehandledning :(
Bläää!
Tur att Malin kommer förbi om en stund för att plugga!
Undrar va sjutton jag gjort av den!
Hoppas jag klarar duggan imorgon ändå :S.
Har inte övat på den sen i torsdags/fredags.
.
Men idag har varit en rätt bra dag ändå!
Sov LÄNGE!
Väntade på en gubbe som skulle komma och kolla om vi har mögel här. Men han kom inte så under tiden satt jag och sökte jobb. Sen hämtade jag Leo på dagis och vi gick till ung mamma gruppen och hälsade på, kommer kanske komma med i tidningen! Var någon från kungsbacka posten där. Sen gick vi hem och myste i soffan en stund och sen åkte jag och mamma och tränade. Så var det någon från ett av dom jobben jag hade sökt på förmiddagen som ringde och ville att jag skulle komma på intervju! Kul :D. Ska kanske bli läxhjälp för en tjej som går i sjuan! Ska hjälpa med matte och lite engelska!
Sen har jag bara ätit och nu väntar jag på malin.
Hon skulle varit här för typ en halvtimme sen så det kanske är dags att börja bli lite orolig?
Ne nu ringer fånen!
KRam

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Va duktig du är gumman, sjuksköterskestuderande, mamma och söker samtidigt jobb!!! Stor eloge!! Kram Lindis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-12-08 @ 00:10:54

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0