BJÖRNHONA!

Kände att den rubriken passade igen.
För ibland, läs just nu, önskar jag att jag var en!
Jag vet att jag överreagerar men det är ändå jobbigt.
För någon dag sen när jag hämtade Leo på dagis så såg jag när 3 andra barn inte lät honom vara med. Och när han gick till dom så sprang dom iväg, men han fortsatte gå emot dom och då puttade den ena killen bort honom. Alltså inte puttade hårt utan putade honom framför sig som för att visa "gå din väg". Jag frös, kunde inte säga eller göra något för jag visste att om jag öppnar munnen kommer jag säga något som "va gör du ungjävel".
Så det var ju det där med björnhona.
Man klappar till dom som stör en ungar.
Man kanske klappar till alla som stör en själv också.
JAG FÅR IAF HA LEO HELA JULEN :D
Tänker försöka fokusera på det positiva i det hela ;).
Men han åker ifrån mig söndag-fredag under "julveckan".
Emil ska vara pappaledig och Anna ska vara där.
Och dom som känner mig vet vad det är som är jobbigt för mig.
Men jag tror faktiskt att jag borde släppa tyglarna lite. Jag har mött Emil nu i hans vilja. Jag hoppas att det bara blir positiva konsekvenser av det här. För om något skulle hända som skulle kunna "skada" Leo så skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv.
Men jag har ju iaf själv blivit lite mött i min vilja.
Kanske bara behöver smälta det här lite. Vänja mig vid tanken.
Men det känns jobbigt.
Dock tror jag att det är bra för mig att ha det lite jobbigt ibland.
Har redan lärt mig alla latinska ord som vi skall ha till nästa onsdag.
Idag lärde jag mig dom! haha.
Det handlar om njuren. Så funderar på att läsa på mer om njuren nu men det är svårt utan den svenska boken. Men tänkte kolla powerpoint och bilder i den Engelska boken.
.
Imorgon bär det av till Halmstad!
BLÄÄÄ!
haha
Men på kvällen ska det bli festligheter! :D
och sen på löööördag ska vi ju ner till malmö och hälsa på systeryster! :D
.
Leo var jättetrött idag och somnade snabbt vid 18.30 och han ligger i min säng så jag ska gosa upp mig mot honom länge och väl inatt!
<3.
.
Seminarium på måndag!
Borde nog kolla på det istället för njuren, men vore skönt att fatta njuren helt nu med.
Aja.
Ska sätta mig och plugga nu!
Då blir det mindre tankar! ;).
KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0