8 september-09, Inget bloggande.

Inte blivit så mycket bloggande på senaste tiden.
Känner att jag inte har någon ork.
Vart iväg och promenerat hela dagen nu nästan och sen ska jag till ungmammagruppen, Sen hoppas jag att mamma kan passa leo lite så jag hinner sätta mig in i vad grafisk produktion kursen kommer handla om och vad jag ska göra. Sen måste jag kolla in på den andra bloggkursen och kolla vad jag ska göra där.
Sen ska man hinna vara social mot vänner och pojkvän med.
BLÄ!
Leo har tagit min nytvättade tröja och sitter och tuggar på den nu:P
Så snäll är han. ^^ haha
Men ska passa på att kolla en snabbis på något plugggrejs medans han är lugn.
Och genast när jag skrev det började han smågnälla ! haha
Kramhejs!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Freddy

Hoppas grafisk produktion inte var så jobbig. Du klarar det. :D Leo är sötnosen själv! Hehe :P



PUUUUUUUUUSSSSSSS SAKNAR DIG. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-08 @ 15:09:55
Banan inskickad av: Emelie

Tog betalt nu! :D 50:-, men ändå! Leo vill bara hjälpa dig att tvätta din tröja lite bättre! :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-08 @ 22:41:59
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0