7 november 09, nice kväll..

Hej hopp!!
.
Sitter här med min käre pojkvän vid min sida. Vi har bakat misslyckade knäckkakor, kollar film och idol (vi missar alltid idol på fredagkvällar), vi har ätit jättegoda hamburgare som vi lagat, chips och myst med Leo och haft en underbar kväll helt enkelt. Har väl slunkit ner ett eller två glas vin också. :P Men det talar vi tyst om.
.
Nu ska vi snart gå och lägga oss. Får hoppas att leo är välvillig imorgon och sover till 9 som han kan göra ibland annars blir det jobbigt för mig ^^.
.
Igår bakade vi snickerskaka som också blev "misslyckad". Känns som misslyckande i bakning är något som är återkommande vid det här laget :P.
.
Imorgon ska jag och mine och linda till The studio och fotas. SHIT! Har inte valt kläder än.. Måste springa och fixa!
haha.
.
Kram

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Phrebbie

Du kommer bli jättefin! <3 Vill gärna se bilderna. :D Har varit en underbar kväll ikväll. <3 Massor med mys och bakning och ätning. :D Även om det misslyckas så blir det ändå bra. :D PUSS! <3 . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-11-07 @ 23:51:15

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0