8 mars-09, Leo 1 månad och 2 dagar...

Hej hopp!
Idag har jag pluggat en del :) Har fått psykologin gjord och nästa veckas datorkunskap!!
GÖTT
Och igår gjorde jag klart källkritik på historian så nu är det bara det 4 sidor långa arbetet kvar och sen info layout och sen och sen och sen en massa mer! haha
Men ska sätta mig och kolla på historian nu och se om jag kommer någon vart.
Leo ligger inne hos morfar nu och myser så ska väl hinna få något gjort mer. :)
Fast nu skriker han lite den lille bråkstaken xD haha..
Annars har jag och Fredrik kollat lite film och ätit sjukt god mörk choklad :D..

MEN
nu är det plugg igen klockan 20:30 på söndag kväll :P haha

KRÄM!!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Hoppas det går bra med skolarbetet. Tack för att du kommenterade min fina dubbelhaka. Den är faktiskt enastående!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-08 @ 23:14:10
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Skall bli görmys på fredag med kvarteret Skatan, skall vi käka något ihop också? Myys med en riktig tjejkväll, va längesedan sist hiih :) KRAAAAMAR. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-11 @ 11:54:43
Banan inskickad av: Emelie

UPPDATERA! :D

JAG VILL LÄÄÄÄÄÄÄÄSA!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-11 @ 23:43:36
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0