1 mar-09, Leo 3 veckor och 2 dagar.

Hej hopp!!

Ännu en rolig söndag. Och jag ska plugga!!! Wiihoo...
Leo har som sagt börjat amma igen men jag går nu på min andra penicilin kur!! Jippie!!
Ska äta penicilin i 10 dagar till fast denna gången ska jag fortsätta amma.. Kul när det ser ut som om någon har hyvlat av mina bröstvårtor :-P..
Bra tips med att ge honom ersättning på kvällen.. Ska försöka det och låta brösten vila lite :-)..
Men måste få igång mjölkproduktionen nu också... Blodsockret är konstigt nu när jag ammar.. Ligger aldrig normalt utan ligger antingen på 9-10 eller så ligger jag på 2-3 ungefär :P..

Tack Emelie för den nya fina designen :-)

Nu ska jag ner och byta på leo för tredje gångenb den senaste halvtimman.. riktig skitunge jag har ^^ haha..
Kräm




Lite bilder får ni med ^^

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Pärlan i asken

Den nya designen blev jätte fin ju :D Men du är en jätte duktig mamma, världens bästa som ingen kan slå ;D Du är en riktig kämpe och fortsätt så! jag älskar dig mest och kommer stötta dig så mycket jag kan <3, Älskar dig <3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-02 @ 21:27:52
Banan inskickad av: Fia

Sista bilden på er två är ju skitbra!Ser ut som Leo vill äta upp dig eller ge sin mamma en super stor puss :p Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-03 @ 08:40:27
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se
Banan inskickad av: Emelie

Heeej! Leo är en vampyyyyr! Oooou noooo!

Vi får ringa van helsing. :P

Kraaamis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-04 @ 20:48:22
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0