28 Juni-09, Har varit mycket som hänt!

Hej hej!
Har inte alls haft tid att sitta vid datorn och häcka, det har hänt så himla mycket!
HÄRLIGT!
Så här vill jag ha mitt liv xD
Massor att göra så man inte hinner med datorn alls, Men bara roliga saker att göra helst om det går att fixa :P haha

Har haft en underbar tjejkväll med Linda, men tror jag skrivit om den redan :) Sen i torsdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde alls xD haha.. Shiet, minnesluckor utan alkohol? Det är helt blankt alltså. Men något höll jag väl på med. Fick hem Leo, åt med linda på mcdonalds det är det enda jag kommer ihåg :O.
aja, det kommer väl. :P I fredags Träffade jag först och främst Linda och Emilia på stranden :D Hade asmys i solen!
Sen var jag hemma hos mine och kollade film, spelade spel och bara satt och tjöta :D GÖTTGÖTT
Lördag var jag i stan och träffade en person xD.. Hade en helt underbart härlig dag, mycket skratt även om jag var dötrött och bara ville lägga mig och sova. Okej inte bara, ville vara i stan, ville stanna där.
Fan allt jag skriver låter fel. Hade en bra dag, skulle bara velat vara piggare.
Fast det gick bra även om jag var trött :P haha.
Sen vart jag en sväng och hälsade på alla kompisar i Anneberg :D och blev hemkörd av Rickard och Linda, Tack!

Nee nu ska jag upp och hämta leo för mitt blodsocker har gått upp igen.
Vaknade på 2.3 idag :/.. Så mamma fick ta emot leo

Kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0