20 Juni-09, Älsklingsgubben <3

Du ligger nu och gnyr i din säng, mamma älskar dig. <3
Vill aldrig förlora dig, vet inte varför jag oroar mig för det.
Skulle något hända dig så vet jag inte vad jag tar mig till. Kärleken till dig är olik all annan kärlek. Jag skulle kunna döda för din skull. 
Jag vet, jag borde vara mer rädd om din mamma än jag är. Det är svårt.
Det är ju så mycket jag vill med livet.
Men har inte kraften och kurraget nog att fixa det jag vill.
Jag saknar dig nu. Vill gå in i mitt rum, hämta upp dig. Snusa på dig och bara krama om min klump av kärlek.

Om jag bara kunde lyckas vara nöjd. 
Nöjd med det jag har.
Allt jag får.
Vänner, ni är bäst!!
Det va underbart mysigt att ha dig här idag mine, kolla film och så. :)
Hade velat snacka mer och veta mer om Usa. Men är trött, seg och jag vet inte.
Känner mig tråkig :P Men det är väll inte värre än vanligt xD.

Vissa saker får jag försöka förtränga.
Har haft två toppendagar med humöret på topp! Har verkligen varit underbart :D
Vill alltid känna så och det ska jag försöka uppnå! Nästan iaf. Man kan inte vara lycklig JÄMT. Men oftare!
Det ska jag fixa :D

Aja.
Älskar dig mest i världen, Leo <3


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Sabina - 16 och mamma

SV; Just nu har jag barnvakt åt honom då jag går skola eftersom det bara handlar om denna vecka nu. Han börjar dagis i Augusti då jag börjar gymnasiet :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-22 @ 00:02:54
URL: http://saabiina.blogg.se/
Banan inskickad av: Fredrica

är du ensamstående ? . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-22 @ 17:45:59
URL: http://ricoliciouss.blogspot.com

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0