9/1-09, v 33+1

Tur att det inte vart skola idag.
Mitt blodsocker är helkonstigt :-(
Jag låg på 11 när jag vaknade men tänkte att jag ändå skulle äa frukost för det blir ju inte bättre av att man väntar oftast men sen efter det har jag gått upp till 16 :-( X kommer bli feet! och jag kan inte göra något åt det.. Men kommer älska mitt lille fetto ändå ;-)

Jävlans jobbigt att trycka ut den bara?

Aja. Sjukhusbesöken gick la bra igår! Lite småsaker bara som inte stämde ^_^ Hba1c ligger på 5,7 alltså är det för högt. Jag som tycker jag skött mig så bra? Inte tillräckligt tydligen. Mvc sköterskan tyckte att jag inte skulle gå tillbaka till skolan utan att jag skulle stanna hemma och försöka ta hand om mig istället för att åka dit och stressa och så. Får la försöka få det bli så då men undrar hur skolan kommer tycka. Vill ju gåut gymnasiet nu!!!!

Hehe skickade ett mail till linjen som jag ska söka efter gymnasiet idag. Får se vad dom svarar. Hoppas att det kommer gå bra. :-)
Får la försöka hitta lite fler linjer. Men vad finns det som intresserar mig egentligen? Hahah.. Är det någon som kommer på det så kan ni ju ta och slå en pling och berätta det för mig :-D..

Sååå som ni förstår så mår jag allmänt inte bra idag! Blodsocker är bajs och då är det mesta andra bajs med. haha men kanske ska bowla med fredrik sen! :-) Skojj skojj!

Ni får ha det så bra nu för jag ska ner till duschen tror jag.. Om jag orkar?

KRAAAAAAAAAAAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Fia

Kul att läsa om dina diabetes & graviditet!! Tycker dom att 5,7 är högt i Hba1c för dig?Det är väl ett toppenvärde för en gravid?

Lycka till med pyret i magen!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-09 @ 16:18:37
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0