6 Januari-09, V.32+5

Hej hej!

Bara 7 veckor och 2(högst 4) dagar kvar innan lilla X ska titta ut! ^_^
Spännande!
Men börjar bli så fruktansvärt trött.. Känner att jag inte orkar särkilt mycket och är allmänt asnurrig och seg i huvudet jämt! haha.
Längtar tills tiden gått..

Igår var det massa plugg och föräldraträff som var ganska eumm spännande??????
haha..

Aja idag ska jag umgås med min stjärna som orkar lyssna på alla mina krämpor och allt mitt klag ;-)<3

Bye bye
Auf wiedersehen
God natt!

AnnaLisa, X och Fredrik :-D

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Heej gumman:) Berätta om föräldraträffen,vad får man lära sig där? KRAMAR I MASSOR. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-07 @ 00:18:23

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0