28 Januari-09, V.35+6

Heej!

36 hela veckor imorgon :-D
Detta betyder ju att den kommer klara sig med hel säkerhet om den kommer ut nu eller typ något sånt nästan ;-)..
Shit va fort tiden har gått ändå. I höstas kändes det som om det var en evighet kvar till lille plutten ska komma ut. Nästa vecka ska det ju bestämmas när h*n ska titta ut :-D Faan va kul.

Tänk då ska man få bestämma namn och ta på den massa kläder :-D haha.. Min egna lilla docka ;-)
Haha, Nää inte bara så men det är ju dom positiva sakerna ;-)
Det blir massa gråt och bajs och icke sovande med det vet jag så tro inte jag tror att det bara är en dans på rosor men nu vill jag mest tänka på allt underbart!
Ligga och krama på sin egen lilla bebis <3
Ta på den kläder och mysa :-D

Men sen ska man ju ta sig igenom en förlossning med.. Usch va läskigt.. ONT!
Men det kommer nog gå bra. Det är ju bara typ 1-2 dagar av massa år som man ska leva och det är ju säkert mer än värt det.. hehe..

Idag ska jag hem till Linda och gå på "tjejgrupp" och hade tänkt plugga lite men det har inte blivit av men jag tar det imorgon.. hehe.. Det blir säkert bra. Ska mysa med min älskling idag hade jag tänkt :D Han var lite för sjuk för att gå till jobbet. Var så himla skönt att krypa upp hos honom i morse efter att vi hade ätit frukost. Egentligen brukar jag ju ligga ensam då :D Men såå sköönt att slippa det denna morgonen..

Nu ska vi kolla film tror jag..
Ska bara kolla mitt blodsocker först. Låg på 10 innan men jag är så sjukt hungrig hela tiden!! Förstår inte varför :S.. Fick äta en morot men är fortfarande hungrig xD Usch..

Blodosckret har iaf blivit lite bättre sen innan. Ska bli skönt att sen när amning och sånt är klart att man får tillbaka sitt normala blodsocker igen! Ska försöka se till att sköta mig då också så att man kan må riktigt bra ett tag.. :-)

Kraaam på er alla
och tack till er som lämnar kommentarer! :-D
Blir jätteglad när man hör av dom som läser bloggen..
Fick en jätterolig kommentar förut! Från en som hade googlat efter mig :-D
TACK!

//Ansa, fredrik och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Fia

Vad spännande det måste vara nu!! Har du några namnförslag på X än då? Några favoritnamn? Man kanske tänker att min bebis ska heta "Kalle" men så ser det ut som en Gösta istället,haha..

Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-28 @ 16:22:56
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.set
Banan inskickad av: Linda

Hej gummis=) Vad roligt att du kommer med på tjejgruppen ikväll=) Det blir görmys!

Kram Linda. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-28 @ 16:31:49
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Camilla

åh så kul och följa dig och bebben! Ligger bs högt nu under graven? är de svårt att få ner de? va ligger de oftast på? kram!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-28 @ 21:20:47
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Anonym

åh så kul och följa dig och bebben! Ligger bs högt nu under graven? är de svårt att få ner de? va ligger de oftast på? kram!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-28 @ 21:21:33
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0