21 Januari-09, v.34+6

Heeej hopp!!

Nu har mamma och jag varit och handlat lite :D
Har tagit bild på det så det kommer la upp någon dag i framtiden :D
Vi handlade tre vita små dräkter.. Vet inte riktigt vad dom heter än men en av dom var tröja, byxor och strumpor i ett typ. Liksom allt :P haha.. Dom andra var sånna där tröjor som man knäpper i rumpan :-D
Jättefina!
Sen köpte jag nappar och nappflaska :D haha.. Bara för att jag ville!
Vi köpte lite blöjor, tvättservetter och amningsskydd med.
Jättekul och lyckad shoppingrunda även om jag var trött, hehe.

Snart är det löggdags för mig.., men ska lägga in en bild så ni ser håret men varning för jag ser ut som en mupp just nu! hahha



Nää nu är det sovdags för oss gamlingar.. Imorgon blir det till att pröva lyckan på coop och jobba lite :-D

Wiieee!!!
Hoppas jag inte är för trött!! hehe..

Idag har även Fredrik kommit hit :-D
Efter han spelat trummor. Även om det va meningen att han skulle hem!
MYS!

Kraaam från
Ansa, fredrik och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Fia igen

Du kanske menar sparkdräkter? :p

Vad mysigt att börja köpa lite saker till bebisen!

Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-21 @ 23:11:03
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0