10 Januari 09, 33+2

Hejsan hejsan!

Härlig lördag idag! Jag och fredrik har vart inne i göteborg och kollat lite och köpt en liten växt. Heheh.. En liten flugätare som Fredrik ska odla här så att hans katter inte förstör den.. Vi fikade också på ett litet fik i arkaden :-D.. Gott gott med kycklingmacka!

X har varit väldigt stilla idag men magen har gjort ont :-/.. Vad är förvärkar egentligen och varför har man dom? Ska kolla det på nätet nu tänkte jag och se om jag hittar men är det någon som vet får ni gärna skriva det till mig!.

Blodsockret har vart knas idag igen. Eller imorse iaf. Efter frukosten låg jag på 15 och gick inte ner fören 3 timmar senare ungefär. Kneep!

Just nu väntar vi på att pappa ska laga middag som vi ska äta nere i vardagsrummet med tända ljus och dricka lite cider(alkoholfri ;)) till. MUMS!! Vi har bestämt oss att vi ska vara lite romantiska. hehe. Sen så ska vi göra lite hallon och blåbärssmoothie med vaniljyoghurt och så en liten bit mörk choklad till ;-) Mumsimumsi!

Inte mer än 7 veckor kvar nu!
antagligen inte mer än 6 veckor och 5 dagar kvar :-D
SPÄNNANDE!

Vi hörs när vi hörs!!!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: catta

hej



ok men då ligger ju din x bra till allt mellan +22% till -22% är inom gränserna så då är de ok just nu iallafall... men som ssagt var de är ju de sista veckorna den växer till sig mer...



pöös. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-10 @ 21:35:11
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0