6 augusti-09, tugga på fingrar.

Både jag och leo var sjuka igår men vi är friska nu båda två, tror jag, Känns bättre idag nu på morgonen iaf..
Bara jag som är snorig fortfarande ^^

Leo sitter nu och tuggar på  mina fingrar ^^ haha. tycker det är så gulligt ^^
Men mindre gulligt är att han nyss spydde


...................................................................................................................................
Nu är jag tillbaka och skriver igen xD haha efter spykalaset, han spydde 4 gånger på raken bestämde jag mig för att göra mig iordning då leo somnade, duschade och gjorde mat. Sen vaknade leo lagom till att jag skulle äta :P och klart det inte går att äta utan att leo också ska ha mat ;)
Så han fick äta sin mat först sen fick jag äta mig kalla men mycket goda mat :D
Efter maten var jag nära på att spy jag med, hatar sånna här sjuka dagar när man mår dåligt. Visade sig att jag inte alls va så frisk som jag trodde imorse när jag gick ut och promenerade efter maten. Vi gick ner till ica för att handla mat till Leo.

Leo verkar bli rastlös i hoppgungan nu så får väl ta att avsluta och sätta mig och kolla tv med honom eller nåt :D

Tjofräs!


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Sött!

:)

Hoppas han slutar spy bara.. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-08-07 @ 19:20:15
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0