27 augusti-09, Saknar Freddy

Hej hopp!!

Här sitter jag i min ensamhet och saknar min pojkvän! :P Usch va synd det är om mig..
Hahah nää skojja. Leo vart jättelätt att lägga i dag så det var en glad överraskning.. Han brukar vara extra bråkig efter han vart hos emil.. Men han va ju jättesvårsomnad igår och sen vaknade han 4 på natten och vägrade somna om så någon(gud?!? moder jord!?! slump?!?) tyckte väl att jag skulle få det lite lättare idag..
Skojjade inte om att jag saknar freddy, för det gör jag. Massor. BTW

och just nu skrev han något väldigt konstigt till mig den lilla galningen
"MACKOR OCH KÖTTEBULLS BLIR NOG GOTTANS I MAGEN PÅ EN HUNGRIG SKÅNSK MÄNNISKA SOM HETER FREDDY OCH ÄR 19 ÅR OCH SOM HAR DEN FINASTE FLICKVÄNNEN PÅ JORDEN SOM HETER ANSA OCH SOM OCKSÅ ÄR 19 ÅR OCH GILLAR ATT MYSA MED FREDDY MEN INTE NÄR HAN ÄR HUNGRIG FÖR DÅ ÄR HAN JU HELT JÄVLA GALEN OCH EN GALEN SKÅNING DET VILL MAN EJ HA OCH GÖRA MED I DUNNO LOLMACKOR OCH KÖTTEBULLS BLIR NOG GOTTANS I MAGEN PÅ EN HUNGRIG SKÅNSK MÄNNISKA SOM HETER FREDDY OCH ÄR 19 ÅR OCH SOM HAR DEN FINASTE FLICKVÄNNEN PÅ JORDEN SOM HETER ANSA OCH SOM OCKSÅ ÄR 19 ÅR OCH GILLAR ATT MYSA MED FREDDY MEN INTE NÄR HAN ÄR HUNGRIG FÖR DÅ ÄR HAN JU HELT JÄVLA GALEN OCH EN GALEN SKÅNING DET VILL MAN EJ HA OCH GÖRA MED I DUNNO LOL"

<3 haha.. Underbar är han.

Leo har varit asbusig idag och särkilt nu på kvällen så jag har haft en mysdag med leo och så har jag träffat linda en liten stund :)
Mysgoskul!

Jag har huvudvärk och ska lägga ner bloggandet nu..
eller förresten.
Läste en sak igår, med tanke på kursen som jag läser på högskolan.
Om man vill att sin blogg ska bli känd måste man blogga MINST 3 ggr om dagen.. USCH!
Vem orkar det?
Och inläggen måste komma på olika tider på dagen ..

haha..

Vi får se hur det blir med det. Den som vill kolla in min skolblogg är välkommen att göra det..


http://bhsblogs.utb.hb.se/s094450/

Jag är inte lika duktig i photoshop som Emelie och Freddy så därför är inte min header lika snygg där men denna gången vill jag göra allt själv så ni får stå ut! :P haha..

KRAM och GODNATT.

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Freddy the crazy skoning

Haha du råkade ctrl+v'a det jag skrev twice. :P Men jag är weird, så är det bara. :( DU ÄR UNDERBAR GUMMAN, JAG SAKNAR DIG ASMYCKET MASSVIS! <3 KOMMER IMORGON :D:D:D:D. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-08-27 @ 21:34:49

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0