26 augusti-09, Freddy i skolan.

Hej hopp!
Sitter hemma hos freddy ensam nu eftersom han är i skolan. Ska kolla till högskolehemsidan snart. 
Men tror inte jag kan göra så mycket mer än jag redan gjort. Hade väl behövt hjälp med att fatta den himla bloggsidan. Men ska kolla in och se om läraren har svarat på det problem som jag märkte igår. I annat fall får jag skriva ett inlägg jag med och hoppas på att man får något bra svar :). 
Nästa måndag börjar grafisk design också :) Får hoppas mina böcker har kommit tills dess!! 

Vet inte vad jag ska skriva. 
Så ska dra nu..
Freddy, du är underbar <3

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Du är underbar, Ansa. <3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-08-26 @ 17:46:25

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0