Ont.

Det gör ont.
Så sjukligt ont i bröstet.
Känns som om det är något som fastnat där och trycker och trycker och aldrig kommer ut.
Borde sova nu?
Men är rädd.
Rädd för vad?
Sömntabletter här kommer jag.
Vilket nederlag.
Känner inte igen mig själv.
Orkar inte.
Tränat idag dock, det va gott.
Hoppas att jag bara behöver sömntabletter och att jag slutar vara så nere.
Så rädd.
Vet att ni finns.
Vet att det finns folk som jag kan prata med och vara och även om dom är nära, så känns alla så långt borta.
Det finns ingen som förstår.
Ingen som ger mig den hjälp som behövs.
Alla är bara, borta.
Tackar något övermäktigt för mina föräldrar och min syster!
Och tackar något ännu mer övermäktigt för Leo peo.
Den som får mig att le, skratta och se ljuset trots att allt annat är grått, till och med svart.
JAG ÄR TRÖTT PÅ MINA HUMÖRSVÄNGNINGAR.
Funderar lite på om jag är svagt bipolär. Jag är ju inte manodepressiv. Så illa är det väl ändå inte.
Eller så är jag bara nere av all sömnbrist.
Nu har jag dock sovit gott i två dagar och ändå så sitter jag här med ett berg i mitt bröst, tårar som rinner och olust till allt. Det är inte bara en sten i bröstet det är ett berg, som toppar i halsen.
Jag tog all min kraft jag hade förut idag och ringde en kompis men det gick ju inte tyvärr.
Sen orkade jag inte mer.
Känner mig fysiskt illamående och undrade förut idag om det var korven jag åt men insett att det är när jag känner mig nere.
får det lite då och då men ibland är jag frisk nog att stoppa i mig massa godis och mat. inga problem kommer ju inte gå ur det här smalare iaf.
KLAGA KLAGA KLAGA.
Jag hoppas en dag att min blogg enbart har glada inlägg där jag säger att solen skiner och himlen är blå för just nu känns bloggen mest grå och svart.
Men någon gång ska det väl blir en vändpunkt, med mer ljus än mörker?
Kram

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Kanske skulle du och Leo börja i en aktivitet ihop? Där du kan få glädje genom att se honom leka eller uppelva något med dig observerande från sidan eller tillsammans med dig. Samt kan träffa andra föräldrar kanske också kan vara givande?Lycka till, vi hejar på dig :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2011-05-26 @ 12:22:50

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0