Jobbet.

Hej hopp!

Sitter på jobbet nu men har ingenting att göra.
Har varit VÄLDIGT tomt hela dagen.
Men det kan ju vara skönt en sådan varm dag som denna. Det svettas väldigt här kan jag ju tala om!
Slutar om 10 minuter och vet inte vad jag ska göra.
DAGEN går så segt!
Man vill bara ut i solen, jag vill hem, vill krama min lillskrutt!
Bada i Frillesås.
Men men om bara tio minuter så.
Om det inte hade varit så att varje minut kändes som en timme!
Men ska inte ljuga, det är 11 minuter kvar tills jag slutar nu.
Någon som har tips på vad man kan göra?
Kan tänka mig att det inte är många som läser här längre:P
Är ju inte överdrivet aktiv!
Varken här eller på facebook.
jaja, 10 minuter nu!
Kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0