Lilleman på besök

Hejsan!

Idag har lilleman varit här på besök på jobbet.
Underbart!
Fast nu saknar jag honom GALET!
Ska bli skönt att komma hem sen, tar vila från träningen idag men tar med Leo ut och leker på lekplatsen!
Dessutom har han fått nya springskor så vi kanske går ut och springer lite?
Men behöver ändå ta det lite lugnt för börjar få riktigt ont bakom mina smalben, kan vara benhinneinflammation.

Annars går det ganska bra på jobbet.
Varit rätt lite att göra men ändå haft några saker.
Kommer mer efter lunch och lunch är det om en halvtimme ungefär.
Har med mig jättegod lunch som Emelie hade lagat igår.
Qinua med kassler och currysås. MMMMMMMMMMMMMMMM!

Känns som att livet rullar på och jag har haft det bra nu i över 1 och en halv månad.
Inte mått särskilt dåligt, inte haft perioder med depp.
Vet bara ett tillfälle och det berodde på högt blodsocker.
DET ÄR SKÖNT att må bra.

Får väl hoppas att man snart kan känna sig så i balans att man kan gå ut och hitta någon som man tycker om att dela livet med också.
Känns ensamt ibland men också väldigt skönt att kunna bry sig om bara sig själv och Leo :)

Hoppas ni har det bra där ute!
Har börjat läsa en bok som ska bli intressant att läsa.
En stor och en liten är borta heter den.
Handlar om en 2,5 åring som får kristerapi.
Det kommer kännas i hjärtat tror jag med tanke på att det är samma ålder som Leo är i nu!
Kraaam

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0