Hej hej!

Hoppas allt är bra med alla därute!
Här är det bara bra.
Har precis varit ute på en 50 minuters promenad.
Vet inte hur jag ska klara mig utan dessa promenader när jag flyttar hemifrån, vad ska man göra då liksom?
Man kan ju inte lämna Leo ensam även om han sover.
Låg på 10 i bs innan jag gick och ligger nu på 6.
Känns som om jag kommer behöva äta något litet innan jag lägger mig.
.
Idag har jag haft en hemmadag med Leo.
Vi har båda varit trötta och griniga men det har ändå varit bra.
Varje dag med Leo är guld värd!
Sen har jag varit och tränat.
Annars har det väl mest bestått av lek, matlagning, städning osv.
som vanligt ;).
.
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, men det är bara en dag.
Sista dagen på jobbet. SKÖNT.
På torsdag tänker jag mig att jag ska försöka ta mig ner till varberg och kolla in mitt paper.
Det var ju inte godkänt så ska se om jag kan fixa till det.
.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0