TENTAPLUGG!

Nu är det tentaplugg som står högt på listan!
Men Leo står ju självklart högst upp!
Känns lite jobbigt dock för har kommit in i en nere period igen.
Känns inte som om jag är en så bra människa som jag kunde varit.
och jag tror dessvärre inte jag kommer bli det på ett tag.
Har svårt att plugga men ska försöka sätta mig snart.
Har svårt att upprätthålla god relation med människor omkring.
Har jättedåligt samvete för att jag aldrig ringer farmor, mormor och morfar, några kompisar eller något nästan.
Går bara ut och träffar folk nästan när dom ringer mig eller om jag träffar dom och möter dom öga mot öga och planerar in något specifikt.
Om en och en halv timme ringer Jani med.
Det är bra, hade varit bättre om jag var glad.. Nu vill jag bara be honom komma hit så jag kan gosa ner mig och glömma allt som finns.
Det är SKIT att han inte har bil. Men den får han ju imorgon!
Tror jag, om jag fattat rätt.
Får hoppas att jag är på lite gladare humör när han ringer men det lär jag inte var när jag suttit och pluggat :P haha. Är så trött på att plugga!
Men imorgon ska jag till fyren och plugga med lite klasskompisar! Det kan bli riktigt bra.
Och nästa vecka på torsdag kommer Carolina hit och pluggar.
NEE
Nu ska jag plugga!
Och försöka vara en så bra och glad människa jag kan :).
För försöka vara det bästa vi kan vara är det enda vi kan göra!
Man lyckas inte alltid och faller i många gropar men då är det bara att kravla sig upp och ge mera kärlek åt folket ;).
Jag önskar alla som läser denna blogg all lycka i livet, att ni klarar det ni vill och mår bra! Jag hoppas också att ni faller i gropar men hittar styrkan att ta er upp på ett sätt som gör att ni inte måste dra ner andra personer för att komma upp.
Nu ska jag börja min klättring upp och vi börjar med plugg!
Klarar jag denna tentan så bjuder jag på tårta!
Det är ett löfte :P
Den som vill ha får bjuda in sig själv men höra av sig i förväg!
Skriver förmodligen ut här om jag klarar den!
HAHA
Får se om jag minns detta löfte.
Men nu ska jag verkligen gå!
haha
KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0