Usch ja.

Vilken kväll!
Hungrig som en varg är jag nu när alla jobbiga känslor äntligen släppt.
Ätit fruktansvärt dåligt idag.
Men nu är allt bra igen och vi hoppas att det fortsätter så.
Haft en dålig dag bara med blodsocker och allt.
Nu ska jag försöka sova snart.
Bara skriva ner några ord som jag ska komma ihåg.
1. Glatt endoplasmatiskt retikel
2. Cytosol
3. Mitokondrium
4. Lysosom
5. Cellskelett
6. Cellkärna
7. Cellmembran
8. Kornigt endoplasmatiskt retikel
9. Ribosom
10. Golgiapparat.
Hade bara ett fel nu när jag kollade.
Men det betyder ju ändå att det sitter rätt bra :).
Ska kunna dessa och lära mig 10 till imorgon.
Men kan faktiskt 3 på nästa bild av 4 rätt bra också!
Kolhydrater
Kolesterol och membranprotein.
Sen den sista är typ
dubbelt fosfollidiskikt!
haha
lite fel hade jag där, det va
fosfolipidskikt.
Usch ja.
Men det tar vi itu med imorgon!
NU
sooooova!
Haft en underbar helg, en dålig dag idag och en bra kväll nu.
Saknar min Jani!
<3
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0