GÖTT :D

Sitter här nu och kör lite HCHF
haha.
Det är så att vår familj har kört lite LCHF taktik här hemma.
Vilket inte funkat super och idag firar jag med lite HCHF!
FÖR JAG HAR KLARAT TENTAN!
Sköööööööööönt
Var nästan hundra på att jag hade misslyckats men icke sa nicke!
100,5 poäng av 130 någonting.
92 var godkänt ;D.
Nu ska jag sätta mig och fira med HCHF(dammsugare med pepparkakssmak, lite halvgott!), cola och PLUGG! haha
Rörelseapparaten here I come!
KRAM

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Grattis till tentan, guuuuud va du är duktig :-) Jag gillar hchf metoden, den borde jag prova på haha..kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-11-25 @ 21:43:46
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0