8 maj... Leo 3 månader

Hejsan!

Jag har verkliugen inte haft någon tid eller lust att blogga på senaste tiden. Känns liksom tråkigt att jämt bara skriva om min dag.. Vem vill veta om jag tagit en kopp kaffe eller inte?
haha fast dom som känner mig vet nog redan.

Idag har vi vart och kollat på Anna-Lenas disputation och sen har jag blonderat håret. Men ska nog göra det imorgon igen..
Nu ska vi snart på middagen för att fira att Anna-Lena klarade sig och fick sin doktorsexamen :)

Slutet gott allting gott.!

Ha de bra!


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Heeeeeej! Jag gillar att läsa om när du dricker kaffe!

kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-09 @ 18:14:57
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0