26 maj-09

Balen igår blev riktigt lyckad trots allt.
Var nog lite klagig och smånere i början av kvällen men det rättade till sig sen ;)

Tack Emme för frisyren! Nallen och strumpan ramlade ut efter halva kvällen men det gjorde ingenting ;) Tydligen har leo haft en av sina lugna kvällar inatt när jag var borta :P Sovit från 21-5 Det va duktigt av min prins <3 
Usch vad jag saknar honom hela tiden nu!
Känns som om jag är borta från honom för mycket och under studenten ska han ju till sin pappa :(
Mamma saknar sin älskling! Imorgon ska jag ju jobba med.. BLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men men jag behöver ju pengar.
Och nu kan jag inte väcka honom för han sover.. Men han är sööööööööt :D
Ska springa som en antilop till honom när han vaknar xD

Allt som allt blev det en jättelyckad kväll :D
Saknaden är stor men jag vet att vi kommer få en lång tid med varandra jag och leo och jag längtar efter varje daq, varje minut och varje sekund! Kommer nog bli många jobbiga dagar och bråk men det är sånt man får ta..

Nu ska jag gå och äta något..

KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Önskemål om vad vi vill läsa: Förlossningsberättelse

Hur du upplever att vara ungmamma

Hur en vardag ser ut för dig och Leo.

Dina åsikter om barnupfostran. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-26 @ 14:23:09
Banan inskickad av: Emelie

Oj då! Då gick det vilt till!

:)

Kul att det blev kul! . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-26 @ 19:27:05
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0