15/5-09, Leo 3 månader

Hej hopp!!

Jag är uttråkad! :P haha

Snart är det inte mer än en månad kvar tills mine kommer hem :D Weehooo!

Vad händer i mitt och Leos liv då?
Plugg plugg plugg plugg!! hahah
Ungefär.. Men orkar inte så skjuter upp det och sen blir det skit av alltihop.
Jag är så himla trött på det nu.. Så less att det känns som om jag skiter i det fullständigt!
Bara 3 arbeten kvar att göra tror jag men ändå.. Så orkar jag inte!
Lite mer än 3 är det.. Men dom andra är små..

hur hittar man orken så här på slutet?
Historia har helt klart varit det värsta ämnet denna terminen.. FYFAN säger jag bara!
Vissa lärare borde ju inte få vara just det.
Allt annat har kännts helt okej :)

Jag är såååååååå TRÖTTT!!!!!!!!!!!!!!!

Bara 3 veckor kvar till studenten eller nåt.. 
Jag kommer inte hinna :S..

ORKA!

Idag skulle det bli familjemyskväll men det blev det inte.. Får väl ha myskväll själv eller nåt :S.. 

Ne ne.. Dags at sätta sig och plugga lite mer kanske

Krams!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0