29 augusti-09, Hemma..

Hej hej!!!

Just nu är vi hemma hos mig..
Freddy ligger och vilar på nedervåningen, antar att han har somnat.. :P haha..
Leo och jag sitter här vid datorn och kollar lite. Är trött jag med men men, sova kan man göra någon annan dag? När man dör :P
Leo har blivit en liten mammagris och vill att jag ska bära runt på honom hela tiden, lite småjobbigt men mysigt att han blir tyst av mig :).
Får hoppas det håller i sig för jag älskar det <3 Att han är mammig alltså :P
Nu ligger han i sackosäcken bredvid mig och ler varje gång jag vänder mig och säger något :P
Vänder mig ca en gång var 5e sekund för att se att han inte vänt sig eller något i säcken..
Den killer har världens finaste leende alltså!
Vi har varit ute och promenerat massa idag, och så har jag tränat :)
Mysdag med älsklingarna alltså!
Ska snart ner och lägga leo och väcka den andra sötnosen ^^

KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Sötnöt! Fast han får börja bli lite mosterig också. Skicka banan. haha. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-29 @ 22:36:53
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Mysigt med en mamma gosig Leo:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-30 @ 00:16:31
Banan inskickad av: Linda

Mysigt med en mamma gosig Leo:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-30 @ 00:16:39
Banan inskickad av: Linda

Mysigt med en mamma gosig Leo:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-30 @ 00:16:40

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0