25 februari-09, Leo 2 veckor och 5 dagar

Hej hej!!

Satte igång med Amningen lite tidigare och har nu redan ammat 2 ggr... Och det gör redan ont igen xD haha..
Jaja, ska testa lite längre nu men börjar det göra lika ont igen får jag väl ge upp eller nåt.. Men jag vill inte!!!!!!
Kanske man kan leva på ipren?

Ska ringa Amningshjälpen imorgon om det inte blir bättre..

Någon som har ammat och vet om det kan försvinna när det känns som om det brinner i brösten ibland??

Tycker det är fruktansvärt mysigt att få Amma min lilla prins iaf!..

Vad har hänt här på senaste tiden då?
Inte så mycket faktist.. ÄR så FRUKTANSVÄRT trött ibland så man hinner inte med så mycket :P haha..
Men det är värt det.. Så mycket som jag älskar min lilla leo <3

Han är det sötaste och bästaste som finns!! Skulle kunna pussa sönder honom. Men det får vi hoppas att jaginte gör :P haha..

Nu ska jag kolla vidare lite.. Någon som har något speciellt den vill att jag ska skriva om??

KRAM!
Från
Ansa och Leo

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Dumt att det ska göra ont ansis. Du är så duktig som står ut. Du får lägga upp fler bilder på dig och leo. Går ju in på din blogg flera gånger om dagen för uppdateringar. Känn dig pressad!! Saknar eeer! Kraaam, kraam. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-26 @ 18:59:36
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0