24 feb-09, Leo 2 veckor och 4 dagar

Hoj hojj..

Nu sitter jag oc h leo här och bråkar, haha... Han är hungrig och jag vill inte att han ska äta fören klockan 14 ^^ haha..

Tack så jättemycket Malin för den fina bblåa dressen :-)
Lovar att ta kort när han har den någon dag men  den är lite stor just nu :)

Idag är det fettisdag och jag har ätit VÄRLDENS godaste semla!! Men dyr som skam var den 28 kronor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! För en semla men den var världens godaste med så det va det värt!!! haha..
Mamma som bjöd med så då var det ännu mera värt det ;)..

På torsdag ska jag börja Amma igen :-D Längtar faktist med att sätta igång igen! Får drick ett äckligt te och massa lättöl nu för att få igång mjölkproduktionen lite extra igen :P haha.. USCH!!

Lite plugg har blivit gjort med.. Försöker så gott jag hinner men känns som om det är skitmycket som ska göras.. Får se om jag har orken att pilla ikväll igen :-)
Inte lätt när man dör av trötthet.. För det blir inte mycket sovande alltså! Inte i sträck iaf :P haha..
Jag undrar, tänk om man somnar någon natt när man sitter och matar Leo? Jag är skiträdd för det xD haha.. Ibland kan jag knappt hålla ögonen öppna..
På dagen går det lite lättare men är så sjukt trött.. Hoppas det blir bättre när jag kan amma och när jag slipper den himlans penicilinen!!!!

jaja...
Idag är det ung mamma grupp :D Ska bli skitkul.. Jag gillar de trillfällerna grymt mycket!

Nää nu ska jag krama min hungriga son igen och försöka lura honom att han inte är hungrig :P
'haha...

Pössselipööss!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej gummsan:)! Härligt att börja amma igen så du slipper och laga den där maten:PKan vi inte ta våran spelkväll denna helgen istället? Vi är hemma på fredag,är ni?

KRAM. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-24 @ 13:18:58
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Fia

Hoppas det fixar sig med amningen! Låter inge kul att dricka äckligt te & lättöl! ;)Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-25 @ 17:48:40
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0