20 feb-09, Leo 2 veckor!!!!!!

Idag blir Leo 2 veckor :D
Tiden går fort..

Ska sätta mig och plugga lite nu igen :) Har hunnit mata Leo och duscha och kolla lite på internet.
Ändå har jag varit vaken i 4 timmar nu eller nåt? Va gör man av tiden?
Joo jag har ätit och diskat leos matgrejer och gjort mat till honom! Tar sån himla tid nu när man inte kan amma..
Längtar till på onsdag när jag kan börja amma igen!

Nu sover Leo gott här bredvid mig i sin vagnsgrej haha.. Han är den sötaste!
Ska försöka ladda in bilder senare idag men först och främst ska jag plugga nu! haha

Historia B här kommer jag!
Sen psykologi
Sen datorkunskap
Sen pedagogiskt ledarskap
och sen sen sen sen sen sen
Så himla mycket!!!!!
Bläää

haha..

Skönt att inte ha engelska kvar också iaf!

Kram på er från mig och Leo

Och
Leo och Fredrik
Glöm aldrig att jag älskar er <3

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0