20 april-09, Leo 2,5 månader.

Hejsan!!
Jag fick frågan idag om Leo är 10 eller 11 veckor men kunde inte svara på det. Då kände jag mig som en av dom värsta mammor som finns! Men nu ska jag fanimej räkna ut det!! haha..
6 februari är han född, en fredag.
Nu är det 20 april, måndag.
6 Feb - 6 Mars är det 28 dagar
6 Mars - 6 April är det 31 dagar
6 April - 20 April är det 14 dagar
28+31+14=73
73/7=10,nånting

Alltså Leo blir 11 veckor på fredag :D
Mammas stora kille <3

Igår var det Leos dop =)
Det gick jättebra. Han skrek lite när han fick vatten på huvudet men annars var han jättesnäll min lille goding <3.
Sen var det fika och för en gång skull var den fikan KUL!! Kan ni tänka er? haha..
Fika med släkten och så brukar ju alltid vara långtråkigt och segt men nu hade jag faktist kul! haha
Alla kakor och så räckte och blev över.

:D

Toppendag helt enkelt!!

Idag har jag, Leo, Emil och pappa varit ute på en lång-promenad och jag och pappa har varit och kollat vart jag ska på fredag när jag ska på arbetsintervju.

Ska nog gå och göra lite lunch snart. 
Kraam!! =^)

Lite bilder från dopet:

Britt-lois, Leo, Emil och Fannie =)

Fannie och ricko med Leos farfar, farfarsfar och farfarsfarmor i bakgrunden

Leo och hans pappa

Leo och hans gudfar Rickard

-------------

tittut!!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Hanna

Så vacker han är! Jag önskar att jag hade kunnat vara med! Hoppas allt fick finfint! . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-20 @ 23:19:05

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0