När blodsockret sviker.

Idag har inte varit en bra blodsocker dag.
Igår kunde jag inte somna för sockret hoppade lite.
På morgonen glömde jag byta insulin så när jag kom till skolan var det nästan bara att vända och åka hem och byta insulin.
Därefter var sockret högt och jag blev trött och illamående så jag somnade.
Blodsockret blir lågt och sen högt igen.
När jag hämtar Leo blir det lågt igen och vi äter.
Jag tog förmodligen för mycket insulin så efter det var jag ute med hundarna och handlade.
Väl hemma igen så var jag låg igen.
Måste jag ens säga att det inte blivit något plugg gjort?
ska försöka läsa lite smått innan jag somnar men vi får väl se hur det går =).
Får skumma igenom!
Imorgon blir det disskussion, får hoppas att klasskompisarna har bättre koll.
Fredag blir det Seminarium, bläääää!
Idag är jag trött!
Kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0