1 Januari 2011

Hej hopp!
Har haft en trevlig jul och en trevlig nyår.
OCH DET ÄR JÄVLIGT GÖTT ATT VARA FRISK IGEN!
Nu har jag även läst ut min bok så kanske därför jag satt mig här igen och bloggar :P haha.
Leo är underbar som alltid och har nu kommit in i lite trotsålder men än så länge är det mest sött, även om det är lite jobbigt ibland.
Har väl tur som inte blir så sjukt påverkad av gnället. Kanske är det bra och kanske inte.
Men det är nog mig som Leo har svårast att köra med.
Emil är ju den "snälla" av oss på det viset :P.
Men jag tror Leo vet att jag finns där för honom och hjälper honom när det verkligen gäller :).
Har inte så mycket att skriva..
Känns som om livet går rätt segt, fast det är inte nödvändigtvis något dåligt.
Längtar inte till fredag det minsta.
Har tenta då :/ Blääää!
Men det ska nog gå.
Hoppas jag.
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0