Nere.

Känner mig otroligt konstig, nere.
Jag är glad och det finns saker som får mig att skratta och må bra.
Men bara för en sekund.
Tanken på den lilla pojken som jag skrev om i det förra inlägget får mig ledsen hela tiden.
Eftersom jag samtidigt är sjuk och inte orkar mycket har jag tittat en massa på glee.
Under tiden tänker jag mycket på att jag hade velat byta liv ett tag just nu.
Testa något annat. Bo i USA och vara skådespelare(med i glee kanske).
För om man är skådespelare kan man ju gå till jobbet och leva någon annans liv. Man byter liksom liv ett tag.
En annan tråkig sak som händer är att morfar blir bara sämre och sämre känns det som.
Han ligger på en avdelning som är ovanför den som jag praktiserar på.
Jag hoppas att han blir bättre.
Känns jobbigt att se honom må så dåligt.
Ska hälsa på honom på Tisdag tänkte jag.
Jag hoppas att komma ut på en promenad imorgon så kanske jag mår bättre sen :).
Och en liten tjejkväll med Linda snart får mig säkert på fötter igen ;D.
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0