Hallo hallo hallo!

längesen man skrev nu..
Har inte mycket att skriva nu heller.
Livet flyter på och det går väl okej.
Känner mig relativt trött på det mesta nu och får väl oftast inte så mycket vettigt gjort.
Men det hoppas jag ändra på snart :).
Hoppas på att jag lyckas somna i bättre tid snart igen.
.
Jag känner mig väldigt kluven om jag ska vara ärlig.
Har en person som jag å ena sidan känner för att lyfta upp.
Bara förklara hur underbart fantastisk och bra den här människan är.
Men å andra sidan vill jag bara säga till personen i fråga att
Tro inte du är så jävla bra så du kan bete dig hur som helst!
Visserligen beter sig människan inte hur som helst heller.
Men sårande.
Det är jobbigt att ge när man inte får tillbaka.
Samtidigt som det är svårt att sluta ge för att man inte kan säga att personen gör fel.
Är bara neutral, bryr sig inte.
Det är jobbigt när någon inte bryr sig som man själv bryr sig väldigt mycket om.
.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0